[Rejestr] prezent na Dzień Kobiet

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Czw, 11 Mar 2010, 10:42:07 MET

Szymański Grzegorz napisal/a w dniu 2010-03-11 09:35:
> oczywiście MF ma prawo zgłaszać swoje propozycje, ale chcę Was zapewnić, że ustalenia poczynione podczas Waszego spotkania z premierem są nadal aktualne - nowe propozycje chcemy wypracować razem z Wami.

Czy należy rozumieć przez to, że MF nie stosuje się do zobowiązań, które
rząd - w osobie Pana Premiera - deklarował? Jeśli tak, to jest to
element tej dyskusji - resortowość i "udzielne księstwa", o których
pisze w sąsiednim poście Paweł Krawczyk.

Mógłbym prosić o jakiś komentarz CIR w tej sprawie, by nadawał się do
zacytowania w większym tekście?

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl