[Rejestr] Kontrpropozycja - pierwszy draft

Pracownia Humanistyki biuro w pracowniahumanistyki.pl
Śro, 10 Mar 2010, 15:58:47 MET

Witam,

śledzę cały czas dyskusję i mogę mogę zadeklarować nasze poparcie.

Tomasz

ps. z racji charakteru tego forum i jego "otwartości" oraz dołączenia
przedstawiciela strony rządowej proponuję...mieć to na uwadze;).....