[Rejestr] Kontrpropozycja - pierwszy draft

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Śro, 10 Mar 2010, 01:58:40 MET

Katarzyna Szymielewicz pisze:

> Zapraszam do dalszej obróbki.

Dodałem dwa akapity na temat zasad prowadzenia dyskusji. Zmienilem
mnostwo szczegolow, w tym klaryfikujac kwestie wynikajace z
nieporozumienia co do tych nieszczesnych platform. Jak sądzę musimy
jeszcze w liście wyznaczyć konkretne osoby do roboczego ustawienia zasad
(sklad, moderacja, briefing) debaty 27 marca. Ja proponuje Piotra
Fraczaka (OFOP) i Marcina Cieślaka (ISOC).

Lipszyc