[Rejestr] Grupa Inicjatywna - porozmawiajmy w realu

Pracownia Humanistyki biuro w pracowniahumanistyki.pl
Pon, 8 Mar 2010, 09:55:56 MET

Witam,

z mojej perspektywy proponuję, aby w składzie reprezentacji znalazły się
następujące osoby (prosze traktować to jako propozycję i równocześnie
poparcie tych kandydatur choć rozumiem, że dyskusja jest cały czas otwarta).

(alfabetycznie)
Jarosław Lipszyc
Maciej Szmit
Katarzyna Szymielewicz

Całkowicie zgadzam się z Panem Maciejem, że forma pisemna w postępowaniu
administracyjnym jest konieczna (w pewnym sensie wynika to wprost z KPA). Na
rozmowy też jest miejsce, ale to traktowałbym "pomocniczo". Spotkać się
czasem trzeba , ale ma to zawsze charakter mniej formalny niż pismo. Nie
wydaje mi się, aby pomysł opłacania reprezentacji był sensowny (i chyba nie
ma takiego powodu). Według mnie reprezentacja informatyczno-prawna jest
zapewniona, ale problem o którym rozmawiamy to także problem z zakresu nauk
społecznych i uważam, że mamy deficyt tej perspektywy w naszych rozmowach i
przydałby się ktoś do takiej reprezentacji kto zna tę tematykę (co
uchroniłoby naszą dyskusję od technicyzacji i utonięcia w technologii
komunikacji, która jednak jest procesem interdyscyplinarnym i
skomplikowanym). Konsultacje to nie jest problem techniczny, ani prawny a
przynajmniej nie tylko taki.

Tak czy siak myślę, że pisma powinny być sygnowane przez wszystkich którzy
się pod nimi chcą podpisać co także zwiększy ich wagę (pism , a nie znaczy)

Pozdrawiam,

Tomasz Ugryn

Pracownia Humanistyki