[Rejestr] Grupa Inicjatywna - porozmawiajmy w realu

Maciej Szmit maciej.szmit w gmail.com
Pon, 8 Mar 2010, 10:07:06 MET

Mogę tylko zacytować spory kawałek Vagli i się pod nim podpisać

Bardzo mi miło w związku z powyższą propozycją[...], jednak proszę nie
brać mnie pod uwagę przy tworzeniu "grupy inicjatywnej". Uważam, że
propozycja utworzenia takiej grupy jest działaniem pozornym. Gdybym
uzyskał mandat uczestników listy, to prawdopodobnie takie właśnie
reprezentowałbym stanowisko na jakichś spotkaniach. To jednak jest
bezprzedmiotowe, gdyż w zaproponowanym przez stronę rządową terminie mam
własne zobowiązania zawodowe [...] Uważam przy tym, że nie trzeba siedzieć przy
stoliku władzy publicznej, by patrzeć na to, co się przy tym stoliku
dzieje i komentować takie działania. Strona rządowa ma konkretne środki
i dane ustawowo oraz rozporządzeniami narzędzia do zaproponowania
rozwiązań. Jeśli chciałby znać stanowisko ludzi takich, jak ja, to
wystarczy, gdyby ktoś, kto za to bierze pieniądze, przeczytał
publikowane np. w Sieci komentarze i ustosunkował się do nich.

Pozdrawiam
MS