[Rejestr] Grupa Inicjatywna - porozmawiajmy w realu

Robert Partyka bobson w bobson.pl
Nie, 7 Mar 2010, 00:30:39 MET

Witam,

Jako, że to pierwszy post to się przedstawię: Robert Partyka znany także
jako BoBsoN. Współpracuję z Fundacją Wolnego i Otwartego Oprogramowania
w ramach jej Rady Ekspertów, gdzie odpowiadam za Zespół ds. Projektów i
Programów Społecznych. W PLUG jestem w komisji rewizyjnej. Zawodowo
programista ciągnący własny biznesik. Prywatnie niepoprawny gaduła:)

Jako, że sprawa ważna postaram się także dotrzeć na spotkanie.

pozdrawiam, Robert