[Rejestr] Grupa Inicjatywna - porozmawiajmy w realu

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Sob, 6 Mar 2010, 21:42:13 MET

Hej,

Najsamprzód autoprezentacja - nazywam się Michał "rysiek" Woźniak, pewnie
niektórzy z Was już mnie znają. Współpracuję blisko z Fundacją Wolnego i
Otwartego Oprogramowania oraz z Fundacją Panoptykon; bywam na spotkaniach
NetTuesday; studiuję Filozofię na UW i pracuję jako admin w laboratorium na
PW. Poza tym bawię się w akcje społeczne ("WiOO na Warszawę", "Linux na
Woodstocku"), organizuję spotkania "Linux w Bramie".

Co do Rejestru, aktywnie współtworzyłem oficjalne stanowiska PLUGu i FWiOO w
tej sprawie.

Dnia sobota 06 marca 2010 o 21:05:47 Katarzyna Szymielewicz napisał(a):
> w związku z tym,  że temat "wyłonienia grupy inicjatywnej" jest ważny,
> pilny i niełatwy  proponujemy (w sensie ja i Lipszyc)  - oczywiście dla
> zainteresowanych -  spotkanie w celu porozmawiania i ustalenia "strategii"
> jutro, w siedzibie  Fundacji Nowoczesna Polska  o godz. 20.

Będę. Rozumiem, że to tu:
ul. Marszałkowska 84/92
lok. 125

Michał 'rysiek' Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania