[Rejestr] Grupa Inicjatywna - porozmawiajmy w realu

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Sob, 6 Mar 2010, 21:05:47 MET

Drodzy,

w związku z tym,  że temat "wyłonienia grupy inicjatywnej" jest ważny, pilny
i niełatwy  proponujemy (w sensie ja i Lipszyc)  - oczywiście dla
zainteresowanych -  spotkanie w celu porozmawiania i ustalenia "strategii"
jutro, w siedzibie  Fundacji Nowoczesna Polska  o godz. 20.

Zapraszamy.

K.