[Rejestr] Troche z inna ale jakze wazna sprawa!

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Wto, 2 Mar 2010, 23:59:40 MET

Katarzyna Szymielewicz pisze:

> Z braku czasu nie jestem teraz w stanie odnieść się tak, jakbym chciała, do
> ogólnej dyskusji n.t. "polityki antyprzemocowej"

Nie wiem czy to temat dla tej akurat grupy, bo np. czytam uwagi Jakuba
Spiewaka (bral udzial w debacie u premiera), i jest w tym cos, co do
mnie przemawia:

http://www.rp.pl/artykul/441553.html

Proponuje roboczo, by dyskusje na tej grupie ograniczyc do problemu
inwigilacji, bo tu jest szereg bezspornych problemow, od tajemnicy
lekarskiej poczawszy.

Lipszyc