[Rejestr] wersja 28 luty wieczór

Agata Szczerbiak agata.szczerbiak w gmail.com
Pon, 1 Mar 2010, 15:34:50 MET

On 01/03/2010, Małgorzata Szumańska <malgorzata.szumanska w panoptykon.org> wrote:

> uwagi powinny zostać wysłane dzisiaj przed północą (chyba że ktoś ma inne
> informacje/propozycje).

Jeszcze chyba jedynie uwagi pana Marcina, powinniśmy zdążyć przed północą

> Poza ostatecznym ustaleniem treści pisma, pozostaje dogranie kwestii
> bardziej organizacyjnych: z jakiego adresu to wysyłamy (FNP?), w czyim
> imieniu (jakich organizacji) itd. Czy możemy się umówić, że jeżeli do
> konkretnej godziny (np. 20.00) organizacje, które podpisały się pod
> poprzednimi pismami nie zgłoszą weta, zakładamy, że również w tym przypadku
> popierają przedstawione postulaty? Do tego trzeba dodać "nowe" organizacje,
> które przystąpiły do prac na późniejszym etapie.

Rozumiem, że ktoś z Państwa ma zebrane wszystkie poprzednie podpisy i
po akceptacji dokumentu dołączy je do niego (i w domyśle również
zajmie się wysyłką) ?
O jakie nowe organizacje chodzi? (pytam, bo nie jestem zorientowana)
Może trzeba się z nimi w sposób bezpośredni skontaktować? Mamy bardzo
mało czasu, a nie wiemy przecież, czy się zgadzają