[Rejestr] wersja 28 luty wieczór

Małgorzata Szumańska malgorzata.szumanska w panoptykon.org
Pon, 1 Mar 2010, 14:15:27 MET

> Nie wiem, czy ktoś to kontroluje, ale na stronie RCL-u jeszcze nie
> pojawiła się informacja dotycząca przedłużenia terminu zgłaszania
> uwag:
>

> http://rcl.bip-e.pl/portal/rcl/219/1640/System_informacji_o_rzadowym_procesie_legislacyjnym.html
>
> Skontaktowałam się więc z panem Tomaszem Raszczepkinem,
> <TRaszczepkin w rcl.gov.pl>  , i zapytałam o przedłużenie terminu. TR
> odpisał, "Uprzejmie informuję, iż nie jest planowane przedłużenie
> terminu na składanie uwag. Nie wyklucza to jednak możliwości złożenia
> [...]
uwagi powinny zostać wysłane dzisiaj przed północą (chyba że ktoś ma inne
informacje/propozycje).
Poza ostatecznym ustaleniem treści pisma, pozostaje dogranie kwestii
bardziej organizacyjnych: z jakiego adresu to wysyłamy (FNP?), w czyim
imieniu (jakich organizacji) itd. Czy możemy się umówić, że jeżeli do
konkretnej godziny (np. 20.00) organizacje, które podpisały się pod
poprzednimi pismami nie zgłoszą weta, zakładamy, że również w tym przypadku
popierają przedstawione postulaty? Do tego trzeba dodać "nowe" organizacje,
które przystąpiły do prac na późniejszym etapie.

MSz
--
FUNDACJA PANOPTYKON
www.panoptykon.org