[Rejestr] wersja 28 luty wieczór

Agata Szczerbiak agata.szczerbiak w gmail.com
Pon, 1 Mar 2010, 15:20:41 MET

On 01/03/2010, Marcin Cieslak <saper w saper.info> wrote:

> Ja mam uwagi natury dość zasadniczej - o dwóch z nich pisał już Józef
> Halbersztadt
> - koniec z dokumentami papierowymi - platforma powinna być podstawowym
> kanałem
>   komunikacji.

Ta uwaga jest już zawarta w naszym dokumencie: " Uważamy, że platformę
komunikacyjną on-line, która ma służyć do przeprowadzania konsultacji
społecznych, należy zaprojektować tak, by była narzędziem konsultacji
wszystkich projektów wychodzących z Rządu. RSI powinien być jeden i
stanowić podstawowe źródło komunikacji. Należy także dołożyć starań,
aby poszczególne systemy służące tym podmiotom do informowania o ich
projektach były między sobą interoperacyjne i budowane zgodnie z
zasadą otwartych standardów. "

str. 3, "Przedmiot RSI"

> Scentralizowany portal będzie kosztował dużo i nie zadziała. Będzie po
> prostu
> omijany. Postaram się dziś jeszcze napisać o tym szerzej.

Jakie są pana inne uwagi?