[Rejestr] wersja 28 luty wieczór

Agata Szczerbiak agata.szczerbiak w gmail.com
Pon, 1 Mar 2010, 13:48:38 MET

Wersja z 28 lutego (!) jest już nieaktualna, najnowsza jest w mailu wyżej.
Czy ktoś ma jeszcze jakieś uwagi/propozycje/zastrzeżenia?

Nie wiem, czy ktoś to kontroluje, ale na stronie RCL-u jeszcze nie
pojawiła się informacja dotycząca przedłużenia terminu zgłaszania
uwag:

http://rcl.bip-e.pl/portal/rcl/219/1640/System_informacji_o_rzadowym_procesie_legislacyjnym.html

Skontaktowałam się więc z panem Tomaszem Raszczepkinem,
<TRaszczepkin w rcl.gov.pl>  , i zapytałam o przedłużenie terminu. TR
odpisał, "Uprzejmie informuję, iż nie jest planowane przedłużenie
terminu na składanie uwag. Nie wyklucza to jednak możliwości złożenia
swoich wątpliwości, uwag sugestii. Z pewnością każde uwagi zostaną
rozpatrzone. "

Czy jest możliwe, żeby osoba do której spływają uwagi nie miała
pojęcia o tym, że termin zostanie przedłużony??