[Rejestr] wersja 28 luty wieczór

Marcin Cieslak saper w saper.info
Pon, 1 Mar 2010, 13:57:33 MET

On Mon, 1 Mar 2010, Agata Szczerbiak wrote:

> Wersja z 28 lutego (!) jest już nieaktualna, najnowsza jest w mailu wyżej.
> Czy ktoś ma jeszcze jakieś uwagi/propozycje/zastrzeżenia?

Ja mam uwagi natury dość zasadniczej - o dwóch z nich pisał już Józef Halbersztadt
- koniec z dokumentami papierowymi - platforma powinna być podstawowym kanałem
  komunikacji.

Scentralizowany portal będzie kosztował dużo i nie zadziała. Będzie po prostu
omijany. Postaram się dziś jeszcze napisać o tym szerzej.

--Marcin