[Rejestr] wersja 28 luty wieczór

Agata Szczerbiak agata.szczerbiak w gmail.com
Pon, 1 Mar 2010, 12:38:21 MET

On 01/03/2010, Jozef Halbersztadt <jothal w o2.pl> wrote:
> -  wprowadzenie podstrony z linkami do innych powiązanych dokumentów i
> poszczególnych etapów prac,
>
> Nieco rozbudowana korekta:
>
> - wprowadzenia podstrony z podstawowymi informacjami o postępowaniu z
> projektem i z linkami do dokumentów źródłowych oraz mechanizmu
> przeszukiwawczego do podstron,

w naszych uwagach jest już zapis mówiący o potrzebie utworzenia
podstron. brzmi tak:

"Ponadto, aby usprawnić system wymiany opinii na temat przedstawianych
projektów, proponujemy wprowadzenie na platformie informacyjnej
narzędzia w formie podstrony rejestrującej w którą opatrzony byłby
każdy projekt. Powyższa metoda stanowiłaby gwarancję szybkiego
sporządzenia sprawozdania z dotychczasowego przebiegu procesu
konsultacji społecznych nad jakimś projektem.

Zasób informacji miałby obejmować:
- ogólne dane identyfikujące (numer projektu, tytuł, podstawę prawną,
akta sprawy, informacja nt ilości złożonych zapytań/opinii/uwag,
aktualny stan prawny projektu),
- poszczególne etapy prac (odsyłacze do kolejnych form projektu,
terminy przyjęcia dokumentów, zapis uzgodnień),
- linki do dokumentów źródłowych,
- obszerną informację na temat końcowej decyzji ws. danego projektu. "

czy wszyscy się zgadzają na taki zapis?