[Rejestr] kampania profrekwencyjna

Piotr Szotkowski chastell w chastell.net
Wto, 6 Lip 2010, 07:30:03 EDT

Łukasz Jachowicz:

> Jak zdążylem się zorientować podczas wielu rozmów, określenie 'głos
> nieważny' w powszechnej świadomości oznacza "ktoś nie potrafi nawet
> prawidłowo wypełnić karty". Tymczasem oddanie nieważnego głosu jest
> nierzadko efektem długotrwałych przemyśleń.

Pełna zgoda, nie mam nic przeciwko takiej opcji (sam bym zaznaczył),
ale jeśli już zmieniać zasady głosowania, to moim zdaniem
*dużo* większy sens ma wprowadzenie ordynacji preferencyjnej.

— Piotr Szotkowski (również przepraszający za rozpętany off-topic…)
--
QUEUING for an iPhone? Don’t stress about the reported manufacturing
issues. They’re minor compared to your psychological ones.