[Rejestr] Spotkanie w sprawie dalszego postepowania - poniedzialek?

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pią, 29 Sty 2010, 22:44:24 MET

Jacku,

mozesz ujac haslowo te potrzeby i wyslac je na liste? Na tym etapie nie
ma sensu wysylac skomplikowanych analiz, wystarczy sfery problemowe i
podstawowe tezy.

Lipszyc