[Rejestr] Spotkanie w sprawie dalszego postepowania - poniedzialek?

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Czw, 28 Sty 2010, 22:09:36 MET

Witam,

zgoda, że sprawa jest ważna i pilna. Niestety, ja również nie mogę w
poniedziałek (do środy popołudniu jestem wyjechana) ale na pewno "damy swój
głos". Albo przekażę swoje postulaty Piotrowi Waglowskiemu (który jak sądzę
będzie), żeby też zabrał głos w imieniu Panoptykonu, albo przez moją
współpracowniczkę, Małgorzatę Szumańską.

Dzięki Kasi Batko za bardzo sensowne i rzeczowe komentarze! Zgadzam się, że
nie tyle o okrągłą liczbę, ile o mocną jakość musimy zawalczyć.

Pozdrawiam,
K.