[Rejestr] Poniedzialek godz. 13 - spotkanie

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pią, 29 Sty 2010, 10:28:49 MET

Kochani,

dzwonil do mnie Jarek Sobolewski by potwierdzic poniedzialkowe
spotkanie. Jego samego nie bedzie, ale dosle postulaty. Nie mam od was
deklaracji i potwierdzen kto sie moze stawic na godz. 13 by rozmawiac i
pisac.

Vagla zaczal mapowac problemy do debaty na swoim blogu:
http://prawo.vagla.pl/node/8909

Pozostaje kwestia samej struktury debaty. W pelni zgadzamy sie, co do
tego jakie powinne byc standardy stanowienia prawa i konsultacji
spolecznych. Ale tutaj potrzebujemy czegos wiecej, niz konsultacji
spolecznych, potrzebujemy zastanowienia sie wspolnie w ogole nad
ksztaltem spoleczenstwa informacyjnego. To nie jest do uchwycenia w toku
konsultacji nad poszczegolnymi inicjatywami ustawodawczymi, bo np.
kwestia "czy prywatnosc jest zasada, a jej naruszenie wyjatkiem, czy tez
moze odwrotnie" nie jest wcale taka oczywista. W koncu panstwo ma
obowiazek scigania przestepcow, czyz nie?

Ja dosc mgliscie wyobrazam sobie prowadzenie takiej debaty w zespolach
konsultacyjnych skupionych wokol kilku "stolikow" tematycznych. Ale nie
wiem. Moze ktos ma lepszy pomysl.

Lipszyc