[Rejestr] Poniedzialek godz. 13 - spotkanie

Agata Waclawik-Wejman agata w wejman.pl
Pią, 29 Sty 2010, 10:37:58 MET

Deklaruje wspolprace przy opracowywaniu propozycji. Jednak niestety nikt od
nas nie moze sie stawic w terminie poniedzialkowym, bo akurat w tym czasie
jest wydarzenie INPRISU dotyczace TK i m.in. wad polskiego procesu
legislacyjnego, na ktore zreszta serdecznie Wszystkich zainteresowanych
zapraszam. Informacje:
http://www.inpris.pl/pl,przedsiewziecia,Projekt_Konstytucyjny,program_seminarium.html

-- Agata Waclawik-Wejman