[Rejestr] Poniedzialek godz. 13 - spotkanie

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pią, 29 Sty 2010, 10:41:24 MET

Widze z zapowiedzi, ze Adam Bodnar rowniez nie bedzie mogl w tym
terminie. Czy w takim razie lepiej spotkac sie:

* w poniedzialek rano (godz. 9)
* we wtorek rano (godz. 9)
* we wtorek po poludniu (godz. 13)

Deklarujmy sie szybko!