[Rejestr] Spotkanie w sprawie dalszego postepowania - poniedzialek?

Jacek Zadrozny jacek.zadrozny w post.pl
Czw, 28 Sty 2010, 17:10:25 MET

Ja i nikt ode mnie nie moze od poniedzialku do srody. Mozemy w czwartek w
przyszlym tygodniu albo jutro. Tak nam wyszlo i niewiele moge poradzic. Mamy
swoje postulaty i je przekazemy. Spotkanie moze sie odbyc bez nas,ale zalezy
nam na uwzglednieniu naszych potrzeb. Pozdrawiam
Jacek

-----Original Message-----
From: rejestr-bounces w isoc.org.pl [mailto:rejestr-bounces w isoc.org.pl] On
Behalf Of rekrutacja
Sent: Thursday, January 28, 2010 4:59 PM
To: rejestr w isoc.org.pl
Subject: [Rejestr] Spotkanie w sprawie dalszego postepowania - poniedzialek?

Kochani,

jak sadze musimy jak najszybciej sie spotkac, omowic strategie dzialania i
przygotowac postulaty dla strony rzadowej. Proponuje poniedzialek, wczesnym
popoludniem (13? 14?). Sprawa moim zdaniem jest bardzo pilna, bo musimy je
miec gotowe na poczatku tygodnia. Prosze, napiszcie czy mozecie w tym
terminie? Tradycyjnie proponuje na miejsce spotkania lokal FNP.

Lipszyc