[Rejestr] w sprawie spotkania z Ministrem Bonim

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Czw, 28 Sty 2010, 19:58:33 MET

Katarzyna Batko-Tołuć napisal/a w dniu 2010-01-28 14:59:
> Z żalem, ale też troską o dobro wspólne i chęcią pokazania jak to może
> wszystko wyglądać z innego punktu widzenia,

Z mojej perspektywy to nie jest "inny punkt widzenia". Skoro zacytowała
Pani mój tekst, to przyjmuję, że również wcześniejsze komentarze, które
publikowałem w tej dyskusji (podlinkowane z cytowanego tekstu i
linkowane z tych odesłań) nie są Pani obce. Jeśli tak, to pokuszę się o
kilka słów projekcji dalszych, a korzystając z możliwości technicznych -
opublikowałem je w ramach prowadzonego serwisu, pod adresem:

http://prawo.vagla.pl/node/8909

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl