[Rejestr] Spotkanie w Kancelarii Prezydenta

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Czw, 28 Sty 2010, 17:13:59 MET

Pytałem o możliwość nagrywania spotkania, na które mnie zaprosili i
dostałem taką informację:

"Spotkanie, na które jest Pan zaproszony, ma charakter
roboczo-konsultacyjny. Zapraszamy Państwa po to, aby wsłuchać Państwa
argumentów związanych z Listem do Prezydenta RP w Sprawie Cenzury
Internetu. Nie ma w zwyczaju rejestrowania przez gości spotkań o
charakterze roboczym. Oczywiście, może Pan opublikować swoje stanowisko
zaprezentowane podczas spotkania. Na publikację opinii pozostałych
uczestników powinien Pan otrzymać ich zgodę. W związku z tym, nie będzie
możliwości rejestrowania przebiegu spotkania."

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl