[Rejestr] wersja 28 luty wieczór

Agata Szczerbiak agata.szczerbiak w gmail.com
Nie, 28 Lut 2010, 23:38:17 MET

On 28/02/2010, Rafał Zieleniewski <zielenie w kr.onet.pl> wrote:
> [...]
>
> -         uwierzytelniania czasu wpłynięcia dokumentu za pomocą znaczników
> czasowych.
>

> Dla zrealizowania przedostatniej uwagi postanowiłem dodać akapit. W katalogu
> każdego projektu powinien być segregator dla ankietowego wyrażenia
> akceptacji projektu. Lista powinna być dostępna dla osób i organizacji
> społecznych. Lista taka nie będzie nieść za sobą żadnych skutków prawnych a
> ma jedynie wartość sondażową. Powinny być do wyboru cztery opcje: Tak / Tak,
> po poprawkach / Nie, chyba że po poprawkach / Nie.

uściślając: oczywiście odrzucamy piątą możliwość "nie mam zdania", bo
zakładamy, że wszystkie osoby zainteresowane będą je mieć i je
określą. proponuję jednak dopisanie do odpowiedzi jednoznacznych "tak"
i "nie", po przecinku, wyjaśnienia, po to, żeby odpowiedzi wyglądały w
ten sposób:

tak, bez zmian / tak, ale jedynie ze zmianami / nie, chyba, że ze
zmianami / nie, nawet po zmianach

zastanawiałam się, czy nie lepiej byłoby zasugerować tylko 3
możliwości: tak / nie / poprawki - bo odpowiedzi połowiczne
sprowadzają się po prostu do dalszych prac nad projektami -  ale chyba
4 opcje do wyboru są dokładniejsze, mówią więcej.

> Dla zrealizowania ostatniej uwagi dopisałem akapit jak następuje. Platforma
> powinna zapewniać mechanizm uwierzytelnionych znaczników czasowych dla
> odnotowywania "niepodrabialnego" czasu wpłynięcia na nią danego dokumentu.

usunęłabym "niepodrabialność" i zamieniła po prostu na: oryginalny,
bez cudzysłowia

> Pozostały rozbieżności jak ma wyglądać realizacja punktu "Wprowadzenie
> podstrony z linkami do innych powiązanych dokumentów i poszczególnych etapów
> prac". Rozumiem, że poszczególne osoby będą zgłaszać jeszcze wnioski do
> umieszczenia w tekście naszych uwag.

tak i mam nadzieję