[Rejestr] Jest propozycja rzadu

Piotr Frączak piotr.fraczak w gmail.com
Sob, 27 Lut 2010, 20:32:10 MET

Jeśli chodzi o NGO bym optował za co najmniej trzyosobowym teamem
- ktoś od nowych technologii
- ktoś od procesu legislacyjnego
- ktoś od spojrzenia na inne obszary sektora

Jak to wybrać nie wiem. Możemy zawsze wymyslić procedurę, gdzie OFOP będzie
pilnował zasad nie biorąc sam udziału... Tym bardziej, że jak znam życie nie
bedą to osoby, na które spadnie prestiż, ale robota.

Piotr