[Rejestr] Witam

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Pon, 22 Lut 2010, 22:55:24 MET

Igor Ostrowski napisal/a w dniu 2010-02-22 22:27:
> przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi.  Rozumiem, że pyta Pan o autora
> propozycji.  Rzeczywiście w piśmie powinno być jasno napisane, czyje to
> są deklaracje / propozycje. Mam nadzieję, że w ramach "platformy
> komunikacyjnej on-line" uda nam się uniknąć podobnych błędów.

Wiem, że to wręcz za nieuprzejme z mojej strony może być uznane, nie
jest to moją intencją, ale muszę zapytać: czyje zatem są to
deklaracje/propozycje? Zakładam, że odpowiedź na to pytanie nie powinna
brzmieć: "rządu", ponieważ - o ile widzę poprawnie dokumenty po Radzie
Ministrów, rząd nie przyjął takiej propozycji jako własnego stanowiska.
Kto zatem je składa?

Odnośnie "platformy komunikacyjnej" - nie jestem przekonany, czy
rzeczywiście taka jest nam wszystkim potrzebna. Byłoby miło, gdyby po
prostu dokumenty i inne informacje publiczne były publikowane w BIP.

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl