[Rejestr] Witam

Igor Ostrowski iostrowski w projektpolska.pl
Pon, 22 Lut 2010, 22:27:42 MET

Panie Piotrze,

przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi.  Rozumiem, że pyta Pan o autora propozycji.  Rzeczywiście w piśmie powinno być jasno napisane, czyje to są deklaracje / propozycje. Mam nadzieję, że w ramach "platformy komunikacyjnej on-line" uda nam się uniknąć podobnych błędów.

Dla wyjaśnienia, członkowie Zespołu Doradców Strategicznych Premiera, są niezależnymi ekspertami i nie są częścią struktur rządowych (z tego co się orientuje nikt nawet nie jest członkiem żadnej partii politycznej).  Wszyscy są aktywni zawodowo poza sferą administracji publicznej a niektórzy z nas zrezygnowali z wynagrodzenia.   Co do mojej osoby, z uwagi na potencjalny konflikt interesów, zawiesiłem swoją działalność zawodową w kancelarii prawniczej.

Pozdrawiam
Igor Ostrowski