[Rejestr] reminder dla Premiera - ostatnia wersja

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Pon, 22 Lut 2010, 14:26:42 MET

Od strony formalnej: dażymy do tego, żeby wszystkie organizacje, które
podpisały się pod poprzednim, były także "sygnatariuszami" tego. Czy
będą, zależy tylko od nich. Przyjęlismy jednak zasadę, że brak
sprzeciwu oznacza zgode, bo inaczej nie ruszylibyśmy.
Dlatego proszę prezesa Polimerka lub innego władnego przedstawiciela
Stowarzyszenia o określenie stanowiska.

Pozdrawiam,
K.

--