[Rejestr] reminder dla Premiera - ostatnia wersja

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Pon, 22 Lut 2010, 14:47:57 MET

Kłopot jest powazniejszy, a co jak Premier będzie chciał odpowiedzieć na piśmie.

Potrzebny jest jakiś telefon i adres. Proponowałbym byśmy jednak Jarka upoważnili do podpisania, co posrednio oznacza mozliwosc kontaktu.

Może być formuła w stylu
W imieniu sygnatariuszy Postulatów . . .

Do czasu jakiegos ukonstytuowania podpisywacz moze byc rotacyjny

Pozdr.,
JH