[Rejestr] reminder dla Premiera - ostatnia wersja

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Pon, 22 Lut 2010, 14:19:36 MET

W dniu 2010-02-22 13:42, Jaroslaw Lipszyc pisze:
> IMHO bardzo dobre.

A ja się spytam od strony formalnej - kto się pod tym podpisuje (bo
chyba tak jest przyjęte że list ma autora/autorów i oni się podpisują)?
Czy tym razem wszystkie organizacje, których loga znajdują się w główce
listu zgadzają się z tym brzmieniem?

Cały czas nawiązuję do faktu, że Polimerek (prezes Stowarzyszenia
Wikimedia Polska) nie mówił nic o podpisywaniu stanowiska
przedstawionego na spotkaniu z premierem. Być może to tylko problem
kontaktu na linii redaktorzy listu - SWP, ale wydaje mi się, że już nie
czas na prowizorkę.

--
Życie czasem nie jest cudne,
Ale przecież mam piosenkę!