[Rejestr] Jest propozycja rzadu

Marcin Cieslak saper w saper.info
Pon, 22 Lut 2010, 01:00:36 MET

On Mon, 22 Feb 2010, Rafał Zieleniewski wrote:

> Natomiast wybór osób na kolejne spotkania z premierem mógłby się
> odbywać losowo, na zasadzie losowania lub przyjęcia kolejności
> alfabetycznej. Poszerzenie składu grupy społecznej wydaje się
> celowe z wielu powodów, z których najważniejsze to: mandat
> społecznego poparcia i możliwość pozyskania dalszych osób dla
> śledzenia i konsultowania konkretnych projektów ustaw i dyrektyw.

Witam serdecznie na liście!

W kwestii mandatu społecznego - przy naszych najlepszych chęciach
- pozwolę sobie zachować daleko idącą rezerwę; pisałem
o tym wcześniej na liscie - [1].

Pozyskanie kolejnych osób - jak najbardziej się zgadzam.

Propozycja losowania/wyboru wg alfabetu wydaje mi się kuriozalna;
zdecydowanie wolę, aby w dyskusji uczestniczyły osoby, które
(a) wniosły odpowiedni wkład merytoryczny do sprawy oraz (b) potrafią
skutecznie przekazywać stanowisko, argumentować i na gorąco
reagować na rozwój sytuacji.

W przeciwnym przypadku - co pokazała moim zdaniem debata - doprowadzimy
do wygłaszania "stanowisk w imieniu" i sprawy nie pójdą do przodu.

--
Marcin Cieślak
Internet Society Poland

[1] http://tools.wikimedia.pl/pipermail/rejestr/2010-January/000028.html