[Rejestr] Jest propozycja rzadu

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Pią, 19 Lut 2010, 21:32:00 MET

Witam,

przesyłam kolejną wersję. Mam nadzieję, że zaproponowane zmiany oddają
dobrze nasze priorytety. Przekształciliśmy szczególnie część dotyczącą
listy aktów prawnych i przebiegu konsultacji społecznych, bo uznaliśmy
że pierwsza wersja niepotrzebnie przerzucała ciężar "wyliczenia aktów"
na naszą stronę. Natomiast to, co zostało usunięte naszym zdaniem po
prostu nie było konieczne. Uważam też, że ważny jest wątek określenia
ograniczeń, z jakimi będziemy musieli się zmierzyć wyłaniając
przedstawicieli do grupy inicjatywnej.

Propozycja, jaką ustaliłam dziś przez telefon z Alkiem jest taka, żeby
wszyscy którzy chcą zgłosili swoje uwagi do tekstu przez weekend.
Powinniśmy uzgodnić termin końcowy na poniedziałek rano (godz 10?) i
uznać, że kto nie zgłosił uwag / sprzeciwu do tego momentu akceptuje
treść, a tym samym zgadza się na wykorzystanie loga organizacji.

Pozdrawiam,
K.

-
Katarzyna Szymielewicz