[Rejestr] Od czego zaczynamy?

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Czw, 11 Lut 2010, 11:18:46 MET

OK, w takim razie robimy spotkanie. Zrobilem ankiete na Doodle, BARDZO
PROSZE sie wpisywac z dostepnymi terminami. Zalozylem, ze chcemy sie
spotkac rano (ja popoludniami juz nie moge, bo mi dziecko wraca z ferii...)
http://www.doodle.com/uusb56cyy2ezbd4b

pozdrawiam
Lipszyc