[Rejestr] Od czego zaczynamy?

Dominika Bychawska D.Bychawska w hfhr.org.pl
Czw, 11 Lut 2010, 11:05:46 MET

Witam Wszystkich,

Poproszę jakiegoś wolontariusza Fundacji Helińskiej do opracowania listy
projektów ustaw, które dotyczą "społeczeństwa informacyjnego". Jak
rozumiem kolejnym krokiem powinno być krótkie przedstawienie naszych
zastrzeżeń.
Myślę, że taka lista jest kluczowa do dalszych KONKRETNYCH działań - na
jej podstawie Rząd będzie wiedział przy najmniej jakie ministerstwa i
jakich ludzi mobilizować do dalszych konsultacji. My będziemy konkretni,
opracujemy tak nasze stanowisko i na pewno wyjdzie to bardziej
profesjonalnie niż ostatnia dyskusja z Premierem, która rozpełzła się we
wszystkich kierunkach ...

Jak tylko wstępna lista powstanie roześle ją do uzupełnienia.

Uważam, że pomysł Kasi Sz. dotyczący spotkania był dobry, mam wrażenie,
że rzucanie ogólnikowych maili co do tego co trzeba zrobić nigdzie nas
nie zaprowadzi.

Serdecznie pozdrawiam, miłego dnia,

Dominika Bychawska