[Rejestr] Od czego zaczynamy?

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Pią, 12 Lut 2010, 01:27:50 MET

Jaroslaw Lipszyc napisal/a w dniu 2010-02-11 11:18:
> OK, w takim razie robimy spotkanie. Zrobilem ankiete na Doodle, BARDZO
> PROSZE sie wpisywac z dostepnymi terminami. Zalozylem, ze chcemy sie
> spotkac rano (ja popoludniami juz nie moge, bo mi dziecko wraca z ferii...)
> http://www.doodle.com/uusb56cyy2ezbd4b

Jak ustalicie termin spotkania, to dajcie znac - ja się zorientuję, czy
będę mógł wpaść. Odnośnie tego, od czego należy zacząć pracę uważam, że
kwestią podstawową (i w mojej ocenie - priorytetową) jest doprowadzenie
do ratyfikacji przez Polskę Konwencji ONZ na temat praw osób
niepełnosprawnych. Zwłaszcza zaś dla jej art 9.

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl