[Rejestr] Rozgłoście nowinę...

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Czw, 11 Lut 2010, 00:40:01 MET

Zgadzam się. Choć samo podpisywanie może toczyć się równolegle. Nie jest to
chyba bardzo czasochłonne? A, faktycznie, na jakimś "dalszym etapie" może
nam się taki formalnie podpisany skan przydać, jako argument. Spotkałam się
też z zarzutami, że inicjatywa listu do Premiera (ostatniego) była zamknięta
i nietransparentna. Jeśli zatem SĄ organizacje, które chciałyby ją
oficjalnie poprzeć i promować, a do uczynienia tego potrzebują aktu
podpisania, powinniśmy chyba taką możliwość stworzyć ..

Co do propozycji: swoje zawarłam w mailu wysłanym w odpowiedzi na Twoje
pierwsze wypunktowanie. Pozostaję przy opinii, że podsumowanie ustaleń i
naszych oczekiwań jest najpilniejsze. Rozumiem, że pomysł spotkania, nawet w
bardzo okrojonym, roboczym gronie, nie przeszedł, i pracujemy on-line. Jak
jednak widać, nie wszystkim ta metoda może odpowwiada, bo głosów nie jest
wiele.

Co do włączenia się w prace: mogę w weekend spisać nasze oczekiwania wobec
strony rządowej, jako pierwszy draft. Nie podejmuję się spisywania ustaleń,
ale rozumiem, że ręka do pomocy właśnie się znalazła.

Pozdrawiam,
K.SZ.