[Rejestr] Rozgłoście nowinę...

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Czw, 11 Lut 2010, 00:27:56 MET

Katarzyna Szymielewicz pisze:
> możemy znowu wyłożyć list do podpisu na kilka dni w
> Fundacji Nowa Polska (prawda panie Lipszyc?) i spokojnie zebrać podpisy.

Tak, choc nie wiem, czy jest sens. Teraz powinnismy pracowac nad tym,
jak prowadzic dalszy dialog z rzadem i posuwac sprawy do przodu. Po
rozmowie z Jozefem Halbersztadtem (ISOC) zaczyna mi sie powoli wykluwac
pomysl, jak to mozna zrobic. BARDZO prosze o wasze glosy i refleksje.
Chcialbym zebysmy do poczatku przyszlego tygodnia mieli napisana jakas
propozycje roadmapy.

Lipszyc