[Rejestr] Ustawa o Mediach Publicznych - konsultacje

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Śro, 10 Lut 2010, 16:20:43 MET

Jacek Zadrożny pisze:

> JZ: ja też mogę?  Nie jesteśmy członkiem OFOP.

Tak. Moja Fundacja tez nie jest (choc zamierzamy wstapic)

> I co znaczy, że koordynują?

Projekt bedzie poddany pod obrady komitetu, gdzie OFOP reprezentuje
organizacje pozarzadowe. Piotr chce wiec znac stanowiska organizacji by
zglaszac ich postulaty na etapie prac Komitetu. Niezaleznie od tego
projekt bedzie przechodzil normalna procedure w Sejmie, ale komitet chce
wyslac do Sejmu projekt maksymalnie przygotowany (co doskonale rozumiem)

Nie wiem, czy opinie organizacji beda oglaszane publicznie na tym
etapie. Komitet jest w pewnym sensie prywatna inicjatywa, wiec formalnie
nie podlega takiemu obowiazkowi. To nie jest administracja panstwowa. Z
drugiej strony ja bym wolal by byly, w imie transparentnosci procesow.

Lipszyc