[Rejestr] Ustawa o Mediach Publicznych - konsultacje

Piotr Frączak piotr.fraczak w gmail.com
Śro, 10 Lut 2010, 16:27:05 MET

Spieszę z wyjaśnieniami.
1. Oficjalnie stanowisko Komitetu Obywatelskiego Mediów Publicznych
będzie przekazane 3 marca. W tej chwili trwa ostatnie uzgadnianie
stanowisk w ramach Komitetu. Ze strony organizacji w pracach biorą
udział m.in. Kuba Wygnański, Katarzyna Sadło i ja. Chcemy na tym
etapie zgłosic jak najwięcej uwag od organizacji, stąd konsultacje.

2. Konsultacje są głównie dla osób wypowiadających się w imieniu
konkretnych organizacji, choc merytoryczne uwagi zbieramy od
wszystkich zainteresowanych. OFOP organizuje te konsultacje, ale nie
ogranicza ich do swoich członków

3. na stronie konsultacje.ofop.eu są spisane ogólne założenia ustawy i
obszary, które według nas są kluczowe z punktu widzenia NGO

4. I wisi tam do wgladu dla uczestników konsultacji tekst projektu

5 osoba, która chętnie pomioże, wysłucha uwag i zanotuje postulaty jest

Agnieszka Reiske <areiske w konsultacje.ofop.eu>,

6. Co dalej:
* zbieramy uwagi i na tej podstawie
* formułujemy pytania konsultacyjne, które pozwolą określić stanowisko
poszczególnych organizacji
* piszemy raport z konsultacji
* raportujemy na Kongresie Praw Obywatelskich 25-27 marca
* jesli to okaże się dobra procedura pracy będziemy tak robic dalej :-)

pozdrawiam

Piotr Fraczak