[Rejestr] Ustawa o Mediach Publicznych - konsultacje

Jacek Zadrożny jacek.zadrozny w post.pl
Śro, 10 Lut 2010, 16:11:22 MET

-----Original Message-----
From: rejestr-bounces w isoc.org.pl [mailto:rejestr-bounces w isoc.org.pl] On
Behalf Of Jaroslaw Lipszyc
Sent: Wednesday, February 10, 2010 3:25 PM
To: rejestr
Subject: [Rejestr] Ustawa o Mediach Publicznych - konsultacje

Kochani,

Komitet Mediow Publicznych rozpoczyna wewnetrzne (choc do pewnego stopnia
otwarte) konsultacje na temat projektu ustawy o mediach publicznych.
Konsultacje z organizacjami spolecznymi koordynuje OFOP.
Kazda organizacja moze zglosic sie do konsultacji. Oficjalnie tekst ustawy i
uzasadnienia nie jest upubliczniony, ale organizacje otrzymuja go emailem po
zgloszeniu. Ja juz go mam. Zgloszenia mozna wysylac na adres Piotra Frączaka
piotr.fraczak w gmail.com .

JZ: ja też mogę? Nie jesteśmy członkiem OFOP. I co znaczy, że koordynują?
__
Jacek Zadrożny
http://zadzior.wordpress.com