[Rejestr] Ustawa o Mediach Publicznych - konsultacje

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Śro, 10 Lut 2010, 15:24:39 MET

Kochani,

Komitet Mediow Publicznych rozpoczyna wewnetrzne (choc do pewnego
stopnia otwarte) konsultacje na temat projektu ustawy o mediach
publicznych. Konsultacje z organizacjami spolecznymi koordynuje OFOP.
Kazda organizacja moze zglosic sie do konsultacji. Oficjalnie tekst
ustawy i uzasadnienia nie jest upubliczniony, ale organizacje otrzymuja
go emailem po zgloszeniu. Ja juz go mam. Zgloszenia mozna wysylac na
adres Piotra Frączaka piotr.fraczak w gmail.com .

Ustawa zmienia cala logike funkcjonowania mediow publicznych. W mojej
opinii zawiera sporo ciekawych rozwiazan. Nie jest idealna, ja bym wolal
wiecej otwartego licencjonowania tresci mediow publicznych, ale w
porownaniu z sytuacja dzisiejsza jest to i tak krok we wlasciwym kierunku.

pozdrawiam
Lipszyc