[Rejestr] Jak prowadzić debatę?

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Pon, 8 Lut 2010, 15:50:55 MET

Witam (wszystkich starych i nowych) adresatów:

zanim odniosę się merytorycznie, proponuję żebyśmy jednak spróbowali się
spotkać "w realu". Może pod koniec tygodnia? Mam wrazenie, że pisanie maili
zajmie nam jednak więcej czasu, niż przegadanie tego przy stole. Chodzi o
ustalenie agandy i podział zadań, niekoniecznie o wspólne pisanie
dokumentów. To juz możemy robić na wiki.

Co do celów i metod działania:

1. wracam do mojej propozycji sprzed paru dni; spiszmy 'memorandum of
understanding" dla rządu, podsumowujące nasze wnioski ze spotkania i
oczekiwania. To może być 1 strona tekstu, żaden elaborat.

Natomiast z listy Jarka, za najpilniejsze i możliwe do relizowania "od
zaraz", uważam:

2. "rozpoczęcie otwartej debaty on-line" - może do połączenia z pomysłem
tworzenia "zasobu online" naszych stanowisk, analiz, komentarzy. Potrzebne
jest wspólne miejsce, gdzie te wszystki pomysły i dzialania będą widoczne -
i dla nas wzajemnie i dla osób "z zewnątrz", oczywiście zaproszonych do
dodawania własnych komentarzy / postulatów. to narzędzie wymaga jednak
MODERATORA, kogoś, kto się tym zajmie na poważnie a nie z doskoku.

3. sporządzenie listy inicjatyw legislacyjnych i tematów wrażliwych (to
mógłby być także cel naszego spotkania).

Pozdrawiam,
K.
--
Katarzyna Szymielewicz