[Rejestr] Jak prowadzić debatę?

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pon, 8 Lut 2010, 16:37:53 MET

Katarzyna Szymielewicz pisze:
> proponuję żebyśmy jednak spróbowali się
> spotkać "w realu"

Biorac pod uwage liczbe osob na samej tej liscie, nie mowiac o innych
zainteresowanych srodowiskach, to bedzie trudne. Dyskusja na temat
propozycji moze sie spokojnie odbyc na liscie.

> 1. wracam do mojej propozycji sprzed paru dni; spiszmy 'memorandum of
> understanding" dla rządu, podsumowujące nasze wnioski ze spotkania i
> oczekiwania. To może być 1 strona tekstu, żaden elaborat.

Tak. Wyslalem zapytanie kto moze usiasc nad spisaniem deklracji
rzadowych ze spotkania z premierem, nikt z was nie ma
praktykanta/sekretarza ktory moze poswiecic na to jeden dzien? To wazne
i pilne.

> 2. "rozpoczęcie otwartej debaty on-line" - może do połączenia z pomysłem
> tworzenia "zasobu online" naszych stanowisk, analiz, komentarzy.

Na poczatek warto chyba otworzyc archiwum tej listy. Saper, mozesz to
zrobic?

> 3. sporządzenie listy inicjatyw legislacyjnych i tematów wrażliwych (to
> mógłby być także cel naszego spotkania).

TUtaj warto by juz zaczac korzystac z wiki. Saper, jako nasz chief
technology officer masz jakies propozycje?

Lipszyc