[Rejestr] PROJEKT STANOWISKA NA JUTRZEJSZE SPOTKANIE - DO OSTATECZNYCH KONSULTACJI

Dominika Bychawska D.Bychawska w hfhr.org.pl
Czw, 4 Lut 2010, 23:36:16 MET

Witam,
moim zdaniem wersja skrócona jest bardzo dobra, nie ma co podkreślać
ZAGROŻEŃ - zbędny ogólnik. Najważniejsza jest konkretna synteza problemu
i postulatów. Media muszą szybko nas zrozumieć.

Jutro roześle od rana do znanych nam dziennikarzy skrót. Nie wiem czy
uda mi się wszystkie loga dodać, może wystarczy nas podpisać pod tą
wersją, wszystkie organizacje?

Do jutra,
Dominika

Jaroslaw Lipszyc pisze:
> Wersja krotka jest dla mediow. Jesli nie bedziemy rozpowszechniac wersji
> dlugiej, to odetniemy sobie mozliwosc powiedzenia czegos bardziej
> konkretnego.
>
> Lipszyc

>>> 00-065 Warszawa