[Rejestr] PROJEKT STANOWISKA NA JUTRZEJSZE SPOTKANIE - DO OSTATECZNYCH KONSULTACJI

Projekt:Polska - Kamil Wiszowaty kwiszowaty w projektpolska.pl
Czw, 4 Lut 2010, 23:41:07 MET

No wlasnie uwazam ze wersja krotka jest bardzo konkretna.
Rozwijajac ja nasz glowny przekaz sie rozmywa.
Dlatego by pozostal tylko przy krotkiej.
Oczywiscie uszanuje zdanie wiekszosci.

pozdrawiam,
Kamil Wiszowaty

Wiadomość napisana przez Jaroslaw Lipszyc w dniu 2010-02-04, o godz. 23:25:

> Wersja krotka jest dla mediow. Jesli nie bedziemy rozpowszechniac wersji
> dlugiej, to odetniemy sobie mozliwosc powiedzenia czegos bardziej
> konkretnego.
>
> Lipszyc

>>> 00-065 Warszawa