[Rejestr] PROJEKT STANOWISKA NA JUTRZEJSZE SPOTKANIE - DO OSTATECZNYCH KONSULTACJI

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Czw, 4 Lut 2010, 23:25:34 MET

Wersja krotka jest dla mediow. Jesli nie bedziemy rozpowszechniac wersji
dlugiej, to odetniemy sobie mozliwosc powiedzenia czegos bardziej
konkretnego.

Lipszyc