[Rejestr] PROJEKT STANOWISKA NA JUTRZEJSZE SPOTKANIE - DO OSTATECZNYCH KONSULTACJI

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Pią, 5 Lut 2010, 00:21:12 MET

@ Kamil: Ja również nie widzę problemu z posługiwaniem się 2 wersjami, tak
długo jak jest oczywiste (a chyba nietrudno to, nawet mediom, wytłumaczyć?;)
jaką funkcję pełni każda z nich.

Bez dłuższej wersji tracimy całą wartość merytoryczną - takie "bullet
pointy", na tym etapie dyskusji, mógłby wypisać sobie każdy
dziennikarz/działacz internetowy sam. Jasne, że pewną wartość dodaną ma to,
że mówi to grupa organizacji społecznych. Nie mniej jednak, skoro MAMY coś
więcej do przekazania, to dlaczego z tego rezygnować? Najwyżej nikt tej
dłuższej wersji nie przeczyta. Wtedy ja i Lipszyc zobowiążemy się do
zrecyklingoania zużytego papieru ;-)

Pozdrawiam,
K.