[Rejestr] PROJEKT STANOWISKA NA JUTRZEJSZE SPOTKANIE - DO OSTATECZNYCH KONSULTACJI

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pią, 5 Lut 2010, 00:05:21 MET

Mi chodzi o to, by publikowac OBIE. Krotka jako news flash, i dluga z
poglebiona argumentacja, dla osob ktore chca wiedziec wiecej.

Lipszyc