[Rejestr] PROJEKT STANOWISKA NA JUTRZEJSZE SPOTKANIE - DO OSTATECZNYCH KONSULTACJI

Projekt:Polska - Kamil Wiszowaty kwiszowaty w projektpolska.pl
Czw, 4 Lut 2010, 23:09:02 MET

Ja uwazam ze wersja skrocona jest super i ona powinna byc jedyna wersja stanowiska.
Powinnismy byc bardzo konkretni, by to bylo zrozumiale dla mediow i tych ktorzy beda to ogladac.
Boje sie ze nikt nie bedzie tam oczekiwal dlugich wywodow a i widzowie sie tym nie zainteresuja.

Kamil Wiszowaty

Wiadomość napisana przez Małgorzata Szumańska w dniu 2010-02-04, o godz. 21:56: